Despre meandrele asigurarilor medicale din Statelor Unite

Umblatul prin spitale si cabinete medicale nu e fun si/sau ieftin nicaieri. Insa, pentru cei care nu stiu inca, sa te imbolnavesti in Statele Unite sucks la maximum. Or fi ele standartele de traament et al. la cel mai inalt nivel, dar costa al naibii… Si din pacate, am ajuns sa ma conving de asta pe propria pielea, in cel mai strict sens al cuvintului… Dar sa o incep cu inceputul… In luna ianuarie, am cazut pe scari ( stiu, suna stupid), dar am alnecat (scarile ce duc din dormitor la bucatarie/sufragerie/living room sunt acoperite cu covor) si din cauza grabei, pentru ca imi ardea ceva in cuptor, am lunecat si bah-bah, m-am rostogolit de citeva ori. Slava Domnului, nu mi-am rupt nimic, dar am “inhatat” o vinataie de toata frumusetea pe gluteus maximus (pe fund, mai pe a noastra) si citeva zgirieturi pe mina dreapta. Pina aici, toate bune si frumoase… Sau nu prea, pentru ca doua din cele trei zgirieturi/ taieturi sau ce or mai fi fost ele au luat o infectie micotica, care mi-a dat batai de cap pe vreo 2 luni, motiv pentru care am decis sa merg la medic si sa ii pun capat. Am zis ca daca tot platesc cite $120 lunar pentru asigurea mea medicala, de ce nu, pina la urma?

Vizita la medic a fost una ordinara: atitudine umana, toata lumea iti zimbeste si te intreaba daca vrei ceva de baut, bla, bla, bla. Medicul mi-a dat o reteta pentru un unguient de vreo $50, care m-a sapat de bataile de cap si disconfortul sus-numit. Partea proasta a venit abia dupa o luna, cin am deschis casuta postala si am gasit o factura de $150… Da, aparent, asigurarea mea medicala, pentru care platesc in fiecare luna si care trebuia sa imi acopere cel putin $100 din costul primei vizite la medic nu acopera nimic… Serios? Adicatelea atunci de ce naiba trebuie sa arunc in vint cite $112 si copeici lunar pentru un serviciu care nu face nimic altceva decit sa ma scurga de bani, fara sa imi ofere nici un beneficiu? Si cel mai rau e ca nu doar asigurarea mea medicala e timpa. Adevarul e ca intregul sistem de asigurari medicale al Statelor Unite e o mare “casa-malasa” in care sunt total pierduta. Acuma, colac peste pupaza, mai trebuie sa imi cheltui nervii si timpul atit de petios lamurindu-ma cu compania de asigurari de ce nu au acoperit ce trebuiau sa  aopere si sa explic spitalului de ce nu transfer suma de bani necesara pentru vizita si analizele de rigoare la timp! Cita fericire pe capul meu!  doctor_s_stethoscope_medical_record_and_health_insurance_document_concept_of_healthcare_

Leave a Reply

